Julia Buglińska
Psycholog, certyfikowany coach, diagnosta
Jestem absolwentką psychologii ze specjalnością biznes i przedsiębiorczość na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz przygotowania pedagogicznego na Akademii Nauk Społecznych i Medycznych w Lublinie. Jestem również certyfikowanym coachem. Ukończyłam Studium Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) w stopniu podstawowym w certyfikowanym ośrodku Integri TSR oraz szkolenie z Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) w EduAnima.
Pracuję z osobami dorosłymi, młodzieżą i dziećmi od 9. roku życia. Zajmuję się poradnictwem psychologicznym oraz diagnozą ADHD. Prowadzę także psychoedukację dla osób po diagnozie ADHD – pomagam w zrozumieniu siebie, rozpoznaniu mechanizmów funkcjonowania oraz wspólnym wypracowaniu sposobów na poprawę codziennego życia. Oferuję terapię psychologiczną oraz sesje coachingowe.
W swojej pracy korzystam z podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach (TSR) oraz z technik coachingowych. Towarzyszę w wydobywaniu mocnych stron i zasobów potrzebnych do przezwyciężania trudności. Tworzę przestrzeń pełną zrozumienia i akceptacji – miejsce, w którym można bezpiecznie rozmawiać o trudnych sprawach i budować poczucie sprawczości.
Prowadzę również warsztaty i szkolenia wzmacniające kompetencje miękkie i psychoedukacyjne dla dzieci, młodzieży i młodych dorosłych, a także treningi relaksacyjne oparte na metodach Schultza i Jacobsona.
Doświadczenie zdobywałam m.in. w fundacjach, szkole, przedszkolach oraz centrum terapeutycznym zajmującym się diagnozą i wsparciem osób z ADHD. Jestem zaangażowana w ciągły rozwój – regularnie uczestniczę w szkoleniach, kursach i webinarach, by stale podnosić jakość swojej pracy.
Ta specjalistka pracuje z:
- ADHD u dorosłych, młodzieży i dzieci (od 9 r.ż.)
- Trudności w koncentracji, organizacji i zarządzaniu czasem
- Nadmierny stres i przeciążenie psychiczne
- Problemy z regulacją emocji
- Niskie poczucie własnej wartości
- Trudności w relacjach społecznych i komunikacji
- Kryzysy emocjonalne i zmiany życiowe
- Trudności w motywacji i osiąganiu celów
- Lęk przed oceną i perfekcjonizm
- Wypalenie zawodowe i trudności w pracy
- Asertywność i umiejętność stawiania granic
- Budowanie zdrowych relacji