UMÓW WIZYTĘ

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

Centrum Zdrowia Psychicznego Neuromentis sp. z o.o.
ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 61/2, 20-016 Lublin
KRS: 0001104279, NIP: 7123475135, REGON: 528578523

23 1020 3150 0000 3102 0157 6164
PKO Bank Polski S.A.

1. UMAWIANIE WIZYT

  1. Wizyty w Centrum Zdrowia Psychicznego Neuromentis można umawiać telefonicznie, osobiście w rejestracji lub online za pośrednictwem portalu ZnanyLekarz.pl oraz platformy MyDr Pacjent.
  2. Pacjent może zmienić lub odwołać termin wizyty najpóźniej 24 godziny przed jej rozpoczęciem.
  3. Zmiana terminu lub odwołanie wizyty w dniu jej zaplanowania, a także niestawienie się, może skutkować koniecznością częściowego lub pełnego uiszczenia opłaty za usługę.
  4. W przypadku wizyt zaplanowanych na poniedziałek lub dzień po ustawowo wolnym od pracy, zmiany lub odwołania należy dokonać najpóźniej w ostatni poprzedzający dzień roboczy.
  5. Pacjenci umówieni na pierwszą wizytę powinni przybyć 10 minut wcześniej w celu dopełnienia formalności.
  6. Spóźnienie się pacjenta nie skutkuje wydłużeniem czasu wizyty.
  7. W przypadku osób małoletnich na pierwszej wizycie wymagana jest obecność rodzica lub opiekuna prawnego. Celem samodzielnego stawiennictwa na kolejne wizyty osoby małoletniej, opiekun zobowiązany jest podpisać stosowne zgody. 
  8. Opiekun towarzyszący dziecku do 14. roku życia musi przebywać w poczekalni przez cały czas wizyty.
  9. W przypadku, gdy pacjent spóźni się więcej niż 15 minut, specjalista ma prawo odmówić przeprowadzenia wizyty, przy czym opłata za wizytę nie podlega zwrotowi.
  10. Wizyty umówione w ramach pakietów usług podlegają osobnym zasadom zmiany i anulowania, określonym w regulaminie danego pakietu.


2. SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. W placówce obowiązuje obrót bezgotówkowy. Pacjent może dokonać płatności kartą lub BLIKiem na miejscu, a także opłacić wizytę z góry poprzez platformę Tpay lub przelew na konto placówki.
  2. W przypadku wizyt online płatność musi zostać dokonana w formie przedpłaty. Dostępne formy to: przelew na numer konta Centrum lub płatność przez dedykowany link z platformy Tpay, która obsługuje również płatności BLIK.
  3. W przelewie należy podać tytuł: imię i nazwisko pacjenta, rodzaj i datę wizyty oraz nazwisko specjalisty. Przelew należy wykonać na numer:
    23 1020 3150 0000 3102 0157 6164 PKO BP S.A. 
  4. Gdy pacjent dokonał przelewu dzień przed wizytą, może być zobowiązany do okazania potwierdzenia przelewu w rejestracji, celem weryfikacji uiszczenia opłaty. 
  5. Zwroty środków realizowane są tą samą metodą, którą dokonano płatności, chyba że pacjent wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
  6. Pacjent może uzyskać fakturę imienną do paragonu w przeciągu 3 miesięcy od uiszczenia opłaty za wizytę, jednak podstawą do jej wystawienia jest paragon, który zostanie wymieniony na fakturę. Najlepszą praktyką jest zgłoszenie chęci otrzymania faktury podczas opłacania wizyty.
  7. Jeżeli pacjent chce otrzymać fakturę na NIP, musi zgłosić ten fakt w momencie uiszczania opłaty.
  8. W placówce funkcjonuje również system przedpłat obowiązujący przy rezerwacji wizyt u części personelu.
  9. Placówka zastrzega sobie prawo do zmian formy i systemu płatności, o czym poinformuje pacjentów.  

2.a PRZEDPŁATY

  1. Po telefonicznym umówieniu wizyty generowany jest indywidualny link do płatności online.
  2. W przypadku, gdy wizyta została umówiona za pośrednictwem platform ZnanyLekarz lub MyDr, rejestracja Centrum kontaktuje się z pacjentem telefonicznie lub mailowo w celu uzupełnienia danych do karty pacjenta oraz poinformowania o obowiązującej formie płatności — przedpłacie.
  3. Link należy opłacić do godziny 24:00 tego samego dnia. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, rezerwacja wizyty zostaje automatycznie anulowana.
  4.  Każdą wizytę można odwołać najpóźniej 24 godziny przed jej planowanym rozpoczęciem — niezależnie od przyczyny — co skutkuje zwrotem środków.
  5. W przypadku wizyt umówionych w dniu poprzedzającym wizytę lub tego samego dnia, czas na dokonanie płatności za pomocą linku wynosi 1 godzinę od momentu jego wygenerowania. Po upływie tego czasu, w przypadku braku płatności, rezerwacja zostaje anulowana.

3. PAKIET PSYCHOEDUKACJI ADHD DLA DOROSŁYCH

  1. Pakiet obejmuje 12 konsultacji realizowanych w ciągu 12 tygodni, z częstotliwością 1 raz w tygodniu.
  2. Koszt pakietu wynosi 2400 zł (200 zł za wizytę).
  3. Opłata za psychoedukację musi być uregulowana z góry. Możliwe jest rozłożenie płatności na 2 lub 3 raty, odpowiednio za 6 lub 4 konsultacje. Kolejne raty należy uregulować przed pierwszą konsultacją wchodzącą w skład tej raty.
  4. Po zakończeniu cyklu istnieje możliwość umówienia dodatkowych wizyt w cenie 200 zł każda.
  5. W razie rezygnacji zwrot środków jest obliczany według wzoru: 2400 zł – (X * 200 zł), gdzie X to liczba odbytych konsultacji.
  6. Pacjent może przełożyć wizytę do 3 razy w trakcie trwania pakietu, pod warunkiem zgłoszenia zmiany przynajmniej dzień przed wizytą.
  7. Niepowiadomienie o nieobecności skutkuje przepadnięciem wizyty bez zwrotu środków.
  8. Spóźnienie się pacjenta nie powoduje wydłużenia konsultacji.
  9. Nie ma możliwości płatności za każdą wizytę z pakietu oddzielnie.

4. ZGODA NA LECZENIE I ZASADY TERAPEUTYCZNE

  1. Umawiając wizytę w Centrum Zdrowia Psychicznego Neuromentis, pacjent wyraża zgodę na stosowane przez lekarza i psychologa metody diagnostyczne oraz terapeutyczne.
  2. Pacjent nie ma prawa do zwrotu opłaty za wizytę w przypadku niezgadzania się z diagnozą, rekomendowanym leczeniem lub metodą terapii.
  3. Jeśli pacjent podważa diagnozę lub zalecenia specjalisty, może zrezygnować z leczenia, jednak czyni to na własną odpowiedzialność i bez prawa do roszczeń zwrotu kosztów.
  4. Wszelkie próby wpływania na decyzje specjalistów, w tym wywieranie presji, podważanie diagnozy lub metod terapeutycznych, mogą skutkować zakończeniem współpracy z pacjentem w trosce o jakość świadczonych usług i relację terapeutyczną.
  5. W przypadku naruszenia zasad współpracy Centrum Zdrowia Psychicznego Neuromentis zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego leczenia pacjenta.
  6. Podstawą prawną do odmowy leczenia pacjenta w uzasadnionych przypadkach są przepisy Kodeksu Etyki Lekarskiej, a także art. 38 Ustawy o Zawodach Lekarza i Lekarza Dentysty (Dz.U. 2021 poz. 790), który zezwala lekarzowi na odstąpienie od leczenia pacjenta w przypadku braku zaufania lub naruszenia zasad współpracy.
  7. Pacjent ma prawo do konsultacji drugiej opinii lekarskiej, ale nie może wymagać od specjalisty zmiany diagnozy lub zaleceń na podstawie subiektywnych przekonań.
  8. Wykupienie pakietu diagnostycznego lub podejście do diagnozy psychologicznej nie gwarantuje postawienia rozpoznania ADHD lub innych zaburzeń.

5. REKLAMACJE I ZWROTY

  1. W celu otrzymania zwrotu środków za wizytę odwołaną na ponad 24 godziny przed terminem, pacjent powinien wysłać maila na adres kontakt@neuromentis.pl, podając dane osobowe, numer konta oraz potwierdzenie płatności.
  2. Reklamacje dotyczące usług należy kierować na adres kontakt@neuromentis.pl.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 5 dni roboczych.

6. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Zdrowia Psychicznego Neuromentis Sp. z o.o.
  2. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności na stronie internetowej www.neuromentis.pl.